Az utolsó kaland

Közeli barátaim tudnának mesélni arról, hogy milyen épületes youtube-videókkal fárasztom őket rendszeresen. Ezek egyike a kb 3-4 éve felfedezett "gigapuding" reklám. Ízig-vérig japán tv-reklám. Hogy hogy jön ez ide? Hát... szembejött velünk az utcán, és muszáj volt vállalni a kihívást. 🙂 Ez volt az utolsó vacsoránk itt.

16. nap (2017.09.21) – Japán (Oszaka)

Egy kiadós sétával kezdtük a napot Oszaka városán keresztül, ami eltartott délután 2-ig, és majd 10 kilométer hosszúra sikeredett. Mindig volt még valami, amiért érdemes volt "csak még két utcát" gyalog menni. 🙂 Majd a séta után elmentünk az instant ramen múzeumba, ahol saját dobozos ramen levest is rakhattunk össze, és megismerhettük hogyan alakult az évek … Bővebben: 16. nap (2017.09.21) – Japán (Oszaka)

15. nap (2017.09.20) – Japán (Oszaka)

Ma már Oszakában kezdtük a napot, és elsőként felkerestük az oszakai várat/kastélyt. Maga az építmény nagyon hasonló a Himeji kastélyhoz, azonban kisebb és kevésbé pompás. A kastély belseje teljes mértékben egy épített múzeum, és nem az eredeti állapotot láthatjuk kiállítási tárgyakkal. A tetejéről szép kilátás nyílik a városra. A kastély után sétáltunk egyet az egyik … Bővebben: 15. nap (2017.09.20) – Japán (Oszaka)

14. nap (2017.09.19) – Japán (Oszaka)

Ma elköltöztünk Kiotóból, és áttettük a maradék időre székhelyünket Oszakába. A nap programra az oszakai akvárium felkeresése volt, ahol a világ szinte minden tengerének és óceánjának élővilágát bemutatják. Közel 2 órás program volt végignézni az összes akváriumot. És akkor még szívesen mentem volna még egy kört. Nem csak kicsike akváriumok vannak halacskákkal, van akkora is amiben … Bővebben: 14. nap (2017.09.19) – Japán (Oszaka)

Pillanatképek, 13. nap – Himeji növényei

Eddig is bőszen igyekeztem levadászni a számomra érdekes helyi növényvilágot, de a mai kert bőven adott számomra lehetőséget új fotók készítésére. 🙂 Imádom, hogy mennyire zsong itt az élet, ma este hazafelé az egyik házfalon két gekkót találtunk, a város közepén. 🙂 Ugyanitt: minden létező vízben gigantikus koi-pontyok tátognak és kunyerálnak kaját.

13. nap (2017.09.18) – Japán (Himeji, Kobe)

Kirándulás volt tervezve, és kirándulás is lett ez a nap. Elsőnek a Himeji kastélyt kerestük fel, ami abban különleges, hogy ellentétben a legtöbb várral, hófehérre van meszelve. Keresztül-kasul bejárhattuk az egészet, majd a legfelső emeletre is felmásztunk. Ez azonban nem volt nagy élmény mivel szó szerint akkora tömeg volt, hogy egymást taposták a látogatók. A kastély … Bővebben: 13. nap (2017.09.18) – Japán (Himeji, Kobe)

12. nap (2017.09.17) – Japán (Kiotó)

Ezen a napon kétfele mentünk, Viki és Ági a kanji-múzeumba mentek, én pedig a Vasút múzeumba. A múzeum maga óriási, a belterében 12 mozdony van és számtalan kocsi. A legrégebbi technikától a legújabbig mindent felvonultatnak, és van egy komplett emelet a 12 mozdony felett, ami teljesen interaktív, többek közt 15 féle mozdonyszimulátor van különböző járatokkal. … Bővebben: 12. nap (2017.09.17) – Japán (Kiotó)

11. nap (2017.09.16) – Japán (Kiotó)

A mai napon elsétáltunk talán ez egyik leghíresebb kiotói nevezetességhez, a Fushimi Inari kapu sorhoz. Az Inari egy róka-szellem, a kapukat pedig torii-nak hívják, fogadalmi ajándékok. 🙂 Majd felkerestük a Nishiki piacot, ahol mindent lehet kapni ami szerintük ehető. Óriási tömeg, csurdultig kínai turistákkal akik se a japán, se az európai illemet nem ismerik és lökdösődnek-furakodnak, … Bővebben: 11. nap (2017.09.16) – Japán (Kiotó)

Pillanatképek 11. nap – Nishiki market (főleg)

Én személy szerint úgy indultam neki a Nishiki piacnak, hogy mindent meg fogok kóstolni. Ez azért remek dolog, mert rengeteg árus kínál kóstolót a termékeiből. Sajnos, ez egyben rettentő ötlet is. A lazac ikratasak még lement valahogy (volt plüss verzió is, majdnem egy méteres, ami azzal csalogatta a vevőket, hogy milyen puha...), de a pálcára … Bővebben: Pillanatképek 11. nap – Nishiki market (főleg)